Wednesday, March 30, 2011

April is coming.

Firstly, kenapa kau tak bagitahu aku kau dah tuka URL ? Takkan kau lupa kot, tu kita punya. bukan kau punya sorang kan ? Or mungkin kau dah sepak aku jauh-jauh. Takdelah aku kacau blog kau tu. Ini bukan marah, tapi nasihat. If you were to change a slight of the things you share with people, at least let her/him know. Takdelah geram je org tu kat kau. You can keep that blog to yourself. Kau nk berjaya ? Kau memang dah berjaya pun. Budak hot lah katakan. Malas aku nk campur.

Secondly, I got 7A's 2B+ for my SPM of 2010. Bangga ? Mungkin sikit. Terkejut yang amat sangat. Sumpah aku tak harap langsung nk dapat banyak tu. Aku bersyukur gila! Aku pun akan bersyukur kalau aku dapat 4A je. Takdelah sampai cakap nk bunuh diri.

Thirdly, any scholarship for me ?? BAGILAH! BAGILAH! BAGILAH! :) I'd do anything to get a scholarship!!! Minus the pervert things. ROFL!

Fourthly, bila nk habis baca novel nie ? Ada lagi 3 NOVEL tahu ??!!

Fifthly, PANIC AT THE DISCO. Brendon Urie is my forever sex partner!! He's soooo hot!! They are now coming up with a new album. I hope keluar kat Malaysia. Nak beli!!! ♥♥♥

love, Nurain φ

No comments: