Monday, April 4, 2011

Kelaparan -.-''

What did I do today ? Online Facebook, main game dan adobe Photoshop. Masa aku tengok tengok Facebook, ternamapak lah gambar yang lawa tapi sakit hati je tengok. Bende yang aku nak cakap ni, realiti. Aku pun, takde lah baik mana. Just tak tahan tengok orang macam ni.
Okay listen. Kau pakai tudung ? Ye kau pakai. Kat sekolah pakai. Kat luar ? Pakai jugak. Kat facebook ? Kadang kadang pakai, kadang kadang tak. Kau ni pakai tudung ke tak sebenarnya ? Aku rasa menyampah betul tengok bila kat facebook ada gambar pakai tudung, dengan tak pakai tudung. Menyampah doe. Lagi lagi bila dalam gambar tu, mula mula pakai tudung. Then tak pakai dah. Lainlah kalau kau kat sekolah. Itu tak kira lah. Masalahnye, kau pakai tudung then tengok tengok dah takde. APAKAH ? -.-''

Dan lagi sorang ni. Aku memang menyampah betul. Geram aku tengok insan ni. Berlagak tak sudah. Aku tahu lah kau hebat. Perlu ke kau nk bajet kau hebat ha ?? Then tunjuk tunjuk kat orang. Be real friend. Kalau kau tak sedar kau buat macam tu. Nasib lah kawan. Banyak je dah tegur kau berlagak. Kau je still bajet.

Thank You.
Love, Nurain ♥

No comments: