Sunday, July 3, 2011

Karak :D

A movie made by KRU Productions. It was likeeeeeeee FUNNY!! Well I have to admit, ade lah a little bit scary *at first je* But it was actually funny. Done about Karak.

New laptop. Acer Merah!! <3<3<3 PFFFTTTT :*
Ada Adobe Photoshop sekali. I was like soooo HAPPY! But as a student, I won't have enough time like I used to, to edit photos I captured. Camera pun I letak kat bilik kawan I. Entah bila nak ambil pun tak tahu lah. LOL. Talking about being a student in Uitm Puncak Alam is somewhat enjoyable with the friends I met. Classmates that are quit well, super funny. Dari Kelantan lah, Terengganu lah ape kejadahnye lagi lah.
Assignment biasalah kan, budak U mestilah banyak assignment kan. Kenalah terima dengan redha. Bila online nak carik information pasal assignment je, forsure online. Dan bila online, forsure bosan. *nampak beno tak ramai meber* haha. My first priority is my phone. Tapi kadang kadang phone pun tak berbunyi. Biar je phone tu duduk diam kat atas katil/meja dan sebagainya.

Bundle : Ema, bila nk bawak aku pergi bundle lagi?
It's been a while since I bought my last bundle stuff. Cepatlah Ema bawak aku pergi bundle!! :)

Dan setakat itu sahaja untuk hari ini. Terima kasih dan GOODBYE.

P/S : Rambut Ema cantikkkkk <3

Love, Nurain.

No comments: